17 februari,

Hejhej.

Gårdagskvällen spenderades i soffan framför en film med hjärtat mitt så jag hann inte uppdatera. Vaknade vid halv tre och då var det bara att gå upp och lägga sig. Mådde iaf halv hyffsat igår och idag är jag faktiskt riktigt bra :)

Imorse fick jag en ordentlig sovmorgon eftersom det var utbildningsmässa på nordic hallen som gällde för hela skolan. Tjugo i nio satt jag mig på bussen och carro hämtade mig inne i stan :) Själva mässan var inte speciellt nödvändig för varken mig eller carro eftersom vi vet vad vi ska syssla med och hur vi ska gå till väga så vi stannade inte heller så länge. Istället bar det ut mot Birsta där vi först åt lite mat på Mc´donalds och sen tog en fika på Charm. Jag hämtade min lönespec på donken, eftersom jag inte jobbade någonting förra månaden där så vart jag väldigt chockad när jag ända får ut en massa pengar den här månaden. Jag har nämligen jobbat så länge att jag sparat in hela tio semesterdagar som jag fått tagigt ut i pengar nu. Och det var pricken över i, då kanske man överlever denna månad som husägare också.

Jag och Andreas kom precis hem, vi skjutsade hem Erica vid åtta tiden för att sen fara ut till Lögdö för en härlig dusch. Jag fastnade såklart kvar ett tag, kollade på spjälsängen som jag bara längtar tills jag får ta hem den. Då kommer jag ju lägga ut bild på den så ni får se med egna ögon :) Jag och mannen har även börjat spåna i vad vi ska göra på sportlovet, det lutar åt att vi drar ner över Malmö och hälsar på farfar Torbjörn och farmor Eva. Jag hittade jätte fina tröjor på babyproffsen idag med just de texterna. Farmor&Farfar, så det ska jag överraska dom med :) 

Nu ropar Andreas från sängen, kanske bäst att sova nu så man orkar med morgondagen :) Det är skola som gäller, logistik med benka. Kan bli spännande. Efter det jobbar jag till sena natt, kanske blir en uppdatering då. God natt allesammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0