15 februari,

Hallå!

Idag vaknade jag upp vid åtta, var bara att traska in till Robban som fortfarande låg och snarkade.. Kände mig riktigt slö och orolig i magen. Det första jag kunde tänka mig var att bebisen höll på att busa. Efter en stund vart jag jätte illa mående. Var bara att försöka få i sig någon mat och käka en järntablett men förhoppningar om att det var dåligt med näring jag led utav. Robban skulle duscha och efter det började jag med gröt åt honom, när jag skulle ta fram gröten höll jag på att lägga en mysig spya över mat bordet. Fick panik och la mig inne på toagolvet i inväntan på det värsta som finns. Ropade och väckte upp mamma som söt nog klev upp och hjälpte Robban med maten medans jag låg där halv groggy vid toastolen. Klockan är tio nu och hela dagen har gått, som tur är har det inte kommit upp något än men jag känner mig relativt borta. Andreas kom hit vid fyra tiden då jag slutade och skulle plocka med mig hem. Vi vart dock på lurade mat, det var pizza som vankades och då är det ju bäst att man stannar. Andreas och Lillebror åkte iväg och hämtade. När maten väl kom kunde jag då inte äta någonting. Det är nog första gången jag ratar en pizza så illa därann måste jag vara. La mig i soffan och somnade bums medans Andreas följde med grabbarna ut i garaget. Han väckte upp mig för en timme sen och ville också mysa. Självklart somnar han på bums men inte jag.. Tänkte att det var lika bäst att kika in här och snoka lite när man har lite tid över .) Jag ska ta och väcka mannen efter detta, hälla i mig lite nyponsoppa och försöka somna. Min söta lilla lillebror har varit och norpat min gammla säng så nu får vi en mindre, den är inte mer än 110 cm i bredden iaf.. Jag och Andreas som är bortskämda med större säng. Men mysigt och varmt blir det ju iaf!

Imorgon är det härliga Måndag igen och skola som gäller, härligt nog bara till halv tolv. Hoppas att jag vaknar imorgon och känner mig bättre än idag*håller fingrarna* Andreas har lovat att skjutsa mig till skolan så det blir iaf lite lättare att kliva upp.

Nä nu ska jag kila, Natti Natti.


           Mammas hjärta <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0