14 febuari,

hejsan. idag klev jag upp tidigt. började jobba vid åtta, robban var dock inte vaken då så jag surrade med mamma ett bra tag :) efter det tog robban sig en lång dusch innan vi åt lite mat. det vart gröt ägg och mackor. vid ett tiden kom färdtjänsten och hämtade robban eftersom han skulle på fest och jag slutade för dagen. mamma och jag drog genast in till sörberge och handlade lite blommor. jag handlade en jätte fin bukett åt andreas morfar som fyllde sjuttio år idag. efter det hann vi även en sväng i birsta också. mc´donalds och boom. andreas, alva och niklas hämtade upp mig i lögdö. vi tog dodgen och så bar det iväg till h-sand. väl framme var det mycket släkt. alla var super trevliga =) åt jätte god mat så jag fortfarande är proppmätt. åkte hem vid åtta tiden. andreas släppte av mig här i lögdö och åkte för att skjutsa syskonen. när han var klar med det tyckte vi inte att det var någon större idé att han skulle komma hit för att sen åka hem igen.. lite ledsamt med tanke på att det är alla hjärtans dag och allt. men men imorgon får vi ju sova tillsamans iaf. nu sitter jag och fryser som bara den, tänkte bara uppdatera här sen gå och lägga mig på mitt varma rum. imorgon är det samma visa igen, upp klockan åtta och umgås med robban. andreas kommer ner på middag imorgon iaf :) längtar redan. gillar verkligen inte det här med att sova själv.. usch och fy. kom på en jätte bra sak idag, när bebisen kommer blir jag aldrig mer lämnad ensam. jätte bra för mig :D nä nu får jag hoppas att ni har haft en kanon alla <3 dag och en god natt. natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0