12 februari,

Idag fyller min lillebror sexton år. Grattis på dig lill gubben! Men det är hemskt vad tiden går fort.. I mina ögon är han fortfarande det lilla pjuket jag fick vara orolig över på dagistiden =) Andreas kom och hämtade mig efter skolan vid halv fyra tiden då vi åkte direkt ut till Lögdö. Vi åt kassler och ris och fick tårta efteråt :) Skjutsade Ståffe och hans kompis till Skönviksbacken där dom ska börja sin skoterkortskurs. Efter det handlade vi lite och åkte hem. Vi har äntligen fått modem, telefon jack mm idag. Det kommer inte funka förräns den artonde men det är ju skönt att det inte är långt kvar. Ikväll gör vi inte så mycket, imorgon firar vi ett år och då blir det något gott i magen och kanske en bio igen :) Jag jobbar hela helgen och på Lördag ska vi dessutom åka och fira Andreas morfar som fyller sjuttio år.

Mamma ringde idag på skolan och hon hade kommit på ett jätte fint flick namn. Wilma var det. Min mammas mormor hette visst det eller nått sånt. Jag fick ringa Andreas på en gång och han tyckte att det var jätte fint! Jag är jätte glad när vi kommer på fina namn. Det är ju tid att börja testa vad man tycker om redan nu :)

Nu ska jag ta fram glassen på tining och slå på någon bra film som vi kan somna till. Natti Natti.

Min underbara familj <3 Hela sexton år sedan. Måste tillägga att mamma och pappa var otroligt heta på den tiden.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0