040209

Klockan är: 07.16
Piercingar:  Inga alls
Längd: 178
Skostorlek:  37/38
Önskar du att du bodde någon annanstans: Kiruna ibland
Tycker andra att du är attraktiv: Det är väl olika
Dricker du: Alltid juice
Använder du droger: fy nej!
Snusar du: Nej.
Vilket shampoo använder du: Garnier
Vad är du rädd för: sjukt rädd för att bli lämnad ensam
Gillar du att tvätta: Det beror på hur mycket det är
Gillar du Berg-och-Dalbana: jaa dom stora&läskiga!!

SENASTE
Film du hyrde: hm, california digger eller nått sånt =)
Film du köpte: Hmf.
Låten du lyssnade på: Leann rimes- some say love
Låten du hade på hjärnan: nu lägger du av jörgen-björn rosenström
Låten du laddade ner: ingen aning
Personen du ringde sist: Carro.
Tv program du tittade på: simpsons
Personen du tänkte på: mami!


FAVORIT
Mat: vad än mannen lagar
Låt/artist: Lyssnar på det mesta :)
Sak att göra: MYSA
Kläder: Jeans och myströja!!
Film: ps. i love you
Bil: min bmw 320d

HAR DU NÅGONSIN
Gråtit över en pojke: m.
Gråtit över en flicka: m.
Ljugit för någon: japp.

ANTAL
Gånger du varit kär: Två gånger och är nu super duper kär.
Gånger ditt namn varit med i tidningen: hm? you tell me?
Ärr du har på kroppen: massa smått..

VAD/VILKET
Ska bli skoj: Att få min bebis
Ska inte bli skoj: Att inte få jobba i sommar :/
Sparar du till: En barnvagn
väntar du på: 18års dagen då körkortet finns
Som gäller: att vara en frän morsa
Dagens dryck: coca-cola!

SENASTE

Personen du fick mail av: moster :D
Personen du fick brev av: skatteverket..
Personen du fick sms av: Mami!
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Hm, 10 dagar sen när mamma var hemma
Var det kul: alltid!
 
Hur tidigt stiger upp: kvart i sex har blivigt en vana..
Gillar du att slåss: haha, a  om jag vinner :D
Vad ska du göra ikväll: lata mig.
Är du seriös: När jag vill så.
Vad är du allergisk mot: Tyvärr det mesta..
Var har du ont: ja, vart har jag inte ont?
Använder du hårspray: ibland :)
Kan du stå på händer: nej :(
Favorit serie: Las Vegas!
Håkan Hellström eller The Ark: ingen av dom.
Bright eyes eller Lars Winnerbäck: ingen av dom..
salt eller socker: SOCKER! :D
Gillar du ketchup: Jo.
Är du glad nu: jorå :D men mest trött..
Var du glad igår: ja det var jag :D
Känner du nån som jobbar på sjukhus: aa.
Vad dansar du till: Musiken
Stockholm är: Sveriges huvudstad?
Göteborg är: Typ bäst på sommarn
Kan du sjunga: Ja, men jag har aldrig sagt bra :D
Mer värt än guld: Alla när och kära!
Spaghetti eller makaroner: spaghetti
Ett land jag helst vill besöka: Spanien :)
klockan nu: 07.31

Kommentarer
Postat av: Caroline

Du har blivit utmanad i min blogg :D

2009-02-04 @ 23:33:13
URL: http://carr0n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0