Torsdag 3 december

Hallå!

Snart är ännu en vecka avklarad så snart är det jul! :D

Idag har jag och mina grabbar bara varit hemma, Arvid var iväg igår till liden och fick sina 6 månaders sprutor så idag har han inte mått någe bra alls, feber och grejjer.. Nu har han öven blivigt jätte snorig och hostig :/ Det är så jobbigt när de små liven blir sjuka. Vi har iaf varit hemma idag och tagigt det lugnt, har städat undan i hallen fram med vinterkläder oså. Julgranen våran har också kommit upp :D Shit vad tidigt kanske några tycker men nu är det så att våran gran är en 60cm liten platsgran som verkligen behövdes för att göra det mysigt i vårat tv rum. Och vi kommer inte hinna vara hemma mycket runt jul så vi tjyvstartar, julklapparna som är färdiga hamnade då förstås under granen :) Super mysigt!

Helgen som var bestod utav jobb ända upp till knäna kändes det som.. Blev väl en sisodär 50h. Och det var välbehövt, hoppas på en stor julpeng så att man kanske kan köpa den där brumbrummen som jag dregglar efter! Nu när andreas skaffat sin blir jag ju så avundsjuk.. Men tomten kanske är snäll iår? (a)

Igår eftermiddag kunde jag och Arvid inte hålla oss längre vi åkte in till byn och slängde in hos Eleine, Kim&Alice. Åh vad hon var söt! Jag blev gråtfärdig när jag fick hålla henne. Helt otroligt att de kan vara så himla små och go efter att ha legat 9 månader i mammas mage. Hihi, lär nog inte bli sista gången vi åker dit och snusar på na :D

Imorgon hade jag försökt ta mig iväg på skolan, vi ska ha seminarium på naturkunskapen och eftersom jag strävar efter högre betyg kanske det är läge att visa vad man kan då :)

Vi hade tänkt åka till Åkersjön över helgen men är Arvid såhär pass sjuk så ställer vi nog in.. Nog för att vi bara hade tänkt ta det lugnt där uppe men det känns lite för vågat om han blir sämre, det är ju trots allt en bit in till någe sjukhus :/ Känner stark längtan efter att umgås med tjejerna också, men det blir nog en hemmakväll med mina grabbarna, de är jupå tok  för goa att åka ifrån :):)

Nä nu ska jag och arvid ta och packa in oss i bilen och åka hem för att försöka sova, är nämligen i lögdö nu. Blev en snabb dusch och lite fika här medans andreas är hos dagge som skulle fixa våran bärbara dator.

Natti natti, kör försiktigt för det är halt ute :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0