Söndag 13 december

Hallå!

Ännu en helg avverkad. Idag är det lucia och andra advent :) Mysigt!

Själv vaknade man upp ensam hemma i Indal. Andreas åkte tidigt imorse för att köra skoter i Åkersjön och Arvid ja han sov hos mommen&moffen inatt.

Igår var det julbord med mitab på Östanskär. Jag hade super roligt! Haha, blev väl en hel del alkohol också men det gjorde bara kvällen bättre. Badade också, så nu önskar jag mig bubbelbad i julklapp :D Jag och andreas fick skjuts hem utav Johanna, somnade ovaggat vid två tiden.

Så idag kan jag väl inte lova att jag är på topp. Är med robban nu, men han har varit med mamma och pappa i ljustorp på glöggparty hos fritte och gabbi. Så jag har hunnit med att diska upp berget de hade här hemma och slappa lite med andreas&arvid. De ligger och sover nu så jag ska snart lägga robban och somna själv.

Imorgon är det en stor dag! jag har uppkörning, fan jag skulle hålla mig från att berätta påfall att det inte går vägen. Men jag har läst funktionsbeskrivningarna flitit så det kan faktiskt inte gå fel ;p Men ni kan ju hålla tummarna för mig iaf :) Vem vet jag kanske får en knäpp uppkörningsgubbe med min tur.

Nä nu ska jag logga ut härifrån, natti natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0