Onsdag 23 december

Hallå!

Idag har det varit en hektiskt dag, för precis som nästan alla andra har jag varit inne i birsta och fixat med de sista klapparna. Men trots allt folk kom jag hem till sju tiden, och då hade jag öven hunnit med en sväng på ica maxi.

Ikväll har det varit lite glöggafton här med nygjord "pappa olles" emma, johannes&joel har varit här. Även johanna, rickard och barnen har varit här. Visade upp snygg pärlan fivefifteen. Provsatt och blev alldeles till mig, måste hämta min snart jag också!

Arvid och andreas har precis gått och lagt sig. Imogon är det äntlign julafton och som vi har väntat.

Helgen som var tillbringades i malmö hos andreas pappa. Fuskade ju med en liten lilljulafton där och samma igår i matfors hos andreas mamma. Men imorgon smäller det på riktigt, fick höra utav mamma idag att hon glömt mina paket i brorsans bil som för tillfället är i dalarna.. Hoppas att hon luras :P

Nä nu ska jag krypa ner med mina små pojkar, god jul allesammans! Massa kranar från oss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0