090831

Hallå!

Idag är det arvids namnsdag! Grattis min gopluttunge =)

Och jag är hemma och är sjuk.. Typiskt, jag sitter verkligen och håller tummarna att det inte är någon svininfluensa på gång, blir grymt orolig nu när man hör att det finns 8 insjuknade människor bara i sundsvall :o what?! har inte jag hängt med i svängarna eller. Alldeles nyss tycker jhag att de pratades om viruset bara i mexiko och andra länder. Men sundsvall?! Det första jag ska göra imorgon är iaf att åka in på apoteket och inhandla munskydd, kanske låter väldigt långt bort för er som läser men om en liten stund kanske dom också är slut (som handspriten)

Nä nog om svininfluensan, jag har iaf stannat hemma idag. Är nere hos mamma&pappa eftersom andreas har åkt iväg till piteå på jobb.. Jag hoppas att han snart kommer hem, vi saknar honom så. Och jag som inte alls gillar att vara själv söker då tröst här nere istället. Arvid ligger och sover i sängen, jag ska strax ta och mysa ner mig brevid honom. Måste bara kolla hur det går för mig och mina bud på tradera. Igår fick jag tag på ett par jätte fina reima täckbyxor till plutten. Hoppas dom blir varma&mysiga på honom i vinter. Ikväll drog mamma iaf med mig upp på lv5 en snabbis då jag skulle fylla i en massa papper om att gå med i bilkåren. Så nu står jag till förfogande för sverige när dom än behöver mig =)

Första skolveckan gick bra, lite stressigt kanske men jag hoppas det blir bättre. Har ju inte hunnit kommit in på nått rullande schema än så. Arvid var iaf med mig hela veckan, han är världens snällaste min plutt. Och det känns bra, var lite orolig över hur det skulle gå så det är skönt att slippa tänka på det iaf.

Imorgon ska jag stanna hemma och hoppas på att jag blir bättre. Smittar jag arvid så kommer jag nog inte att förlåta mig själv. Men det är ju lite svårt att vara ifrån honom när jag ammar och så :/ Knivigt det där..

Ja just ja, tradera sen sängen. Natti!

PS. Jag älskar mina prinsar, arvid&andreas <3 DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0