090805

Hallå!

Igårkväll följde jag och arvid med momma till umeå. Vi stannade och fick sova i lastbilen och vi hade det riktigt mysigt =) Idag hade vi tre utkörningar och sen åkte vi iväg och kikade runt i lite affärer, käkade på donken och fikade. Klockan fem åkte vi tillbaka och lastade innan vi begav oss hemöver. Vi stannade och åt middag på docksta baren. Arvid var som vanligt hur snäll som helst. Vi kom hem vid elva tiden, då var bastun påslagen så vi har precis bastat. inatt kommer jag sova gott kan jag lova! Härom dagen sov arvid sin första hela natt och jag är jätte nöjd att få sova mer än tre timmar i stöten för en gång skull. Lilleman ligger ju och sover nudå så då måste jag ju passa på att sitta här. Hela tiden vill man hålla koll på han så att man inte missar alla framsteg han gör, alltid är det nått nytt som han kommer och överraskar mamma och pappa med :) Pappa andreas är borta på jobb så vi blir kvar här i lögdö inatt och så ska vi hämta upp han imorgon bitti på firman. Vi har saknat han så mycket så ska bli skönt att få ta hem han igen :D

Nä nu ska jag ta och knyta mig också, måste bara kika på tradera och se hur det går för mina väggord som jag budar på. Har hittat några jätte fina som verkligen skulle passa under arvids stora bild i vardagsrummet. Får hålla tummarna att jag vinner auktionen nu=) Men natti natti!













Kommentarer
Postat av: Helena Karlsson

Hej Sofi! måste bara få fråga om du är Åsas dotter??? å i så fall har hon blivit Mormor..hihihihihi, jag gick i skolan med henne när hon bodde i Mora, du kan väl hälsa till henne så mycket å be henne ringa mig. 0250679959, det hade varit så skoj å höra hur ni har det.

kram på er

Helena

2009-09-09 @ 18:54:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0