090803

Hallå!

Nu var det ett tag sen igen.. Och här har det hänt en massa. Jag har hunnit dragit på mig bröstböld, så nu går jag på pnecellin. Mådde pytonorm i onsdags men det fick inte stoppa trippen till Stockholm som vi åkte iväg på i fredags. Med oss hade vi sara och robin :) Resan ner gick jätte bra, Arvid sov som en stock hela vägen och hela natten konstigt nog. på lördagen besökte vi ett outlet i barkaby och på eftermiddagen vart det grönan. Jag och sara vågade oss på den största (insane) och den var ruggigt rolig. Söndagen bestod utav en massa spring på stan innan vi åkte hemöver vid fem tiden.

Idag blev det till att jobba. Inget jag gnäller över då Andreas ändå jobbar och jag inte har någon bil. Andreas lämnade av mig imorse och hämtar mig vid fem =) Jag, robban och lilleman ska gå ut nu eftersom det är sånt fint väder.

I veckan vet jag inte alls vad som händer. Hoppas på att någon ska vilja hitta på nått med oss iaf =)

Hejsålänge!

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag såg er nog på Grönan, vid stängningsdags, mihi :)

2009-08-04 @ 10:14:01
Postat av: Sofie Stålnacke

Jaså du :)) jo vi var där och lattjade ända in till slutet, hehe.

2009-08-05 @ 19:06:19
URL: http://sofiestelnacke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0