Skötbordet.

Nu när jag ändå har fastnat i bildträsket tänkte jag bjuda på en titt på vårat skötbord. Bebis sängen är i samma serie men den har vi inte tagigt hem än så den finns det tyvärr ingen bild på än. Nu längtar jag bara ännu mer efter lillknodden :)



Här är dessutom väggen som förhoppningsvis är riven innan helgen. Som ni ser så har vi en hel del att stå i innan plutten anländer :) Det här ska då bli vårat nya sovrum så får lillen ta över det mindre sovrummet.



1. Magen (v31+4)
2. Min underbar man som jag bara älskar mer och mer för var dag<3
3. Lite unisex kläder måste man ju också ha
4. Här har "mormor" varit i farten igen :)

 

  

Kommentarer
Postat av: Camilla

mycke fint där! och magen är inte liten heller, tror jag har fått konkurans ;)

2009-04-07 @ 22:55:48
URL: http://saracamillas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0