9 april

Hallå!

Imorse vid halv nio bestämde jag mig att inte åka iväg på skolan. Ringde och sjukanmälde mig innan jag somnade om.. Hade ändå bara halv dag och att åka från indal för det lilla är inte riktigt vettigt. Speciellt inte om man måste åka buss.

Dagen har istället spenderats hemma, gjorde faktiskt klart mitt hemprov innan klockan två. Har bara latat mig sen dess. Närmaste grannen kom och hälsade på en sväng :) Andreas visa stolt upp vårat lilla hus som kan behöva en och annan toutch innan det blir fint. Men han såg iaf som oss (en liten guldgruva)

Vid sex tiden bestämde jag med caroline och erica att vi skulle dra en bio :) Var bara att diska upp det sista och lasta sig i ett par byxor för att ta sista bussen ner mot staden. Carro hämtade upp mig där så åkte vi till erica, där fick jag låna duschen och fixa till mig innan vi for iväg igen. Vi bestämde oss för fast and the forious och den var riktigt grym! Andreas kan ju verkligen ånga sig som inte följde med, han stannade hemma med grabbarna istället. Men det verkar inte ha gått någon nöd på dom heller.

När filmen var slut åkte vi in på max och tog en milkshake i carros räser volvo. Skjutsade hem erica och tog sen "genvägen" genom indal för att släppa av mig. Hon är så snäll carro, jag menar bor man i h-sand är det ganska krångligt att åka förbi här.

Jag är jätte trött nu, idag har jag faktiskt mått förvånads värt bra men jag är fortfarande hängig och det märks. Ska bli skönt att få lägga sig snart och sova ut imorgon :) Lillen har varit riktigt lugn ikväll faktiskt, hoppas att det varar nu när det är sängen som gäller.

Imorgon hade andreas tankar på att åka iväg och fiska lite, vi får se vad det blir för väder :) Men det skulle vara mysigt om det blir så.

Nä nu orkar inte min kropp nå mer, natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0