25 april

Hallå!

Idag har det varit ett kanon väder, vaknade vid nio tiden utav en härlig sol i sovrummet. Jag och mannen klev upp, fikade rejält innan vi bestämde oss för att fara inöver till Vårmässan. Jag tyckte inte alls att det var någonting att se, vi köpte våra peppar korvar och sen begav vi oss. Jag fick så himla ont i både händer och fötter, dom svällde upp till dubbel storlek. Vi åkte min bmw så vi svängde förbi på Mitab så tvättade Andreas upp den åt mig. Vi stannade även till i Sörberge och åt premiär mjukglassen. Jätte mysigt, till sist skjutsade Andreas hem mig till Lögdö. Skulle börja jobba halv fyra, men då visade det sig att Robban var i Birsta och inte skulle komma hem förräns halv fem. Så jag tog och färgade håret en snabbis och efter det en lång efterlängtad dusch. Klockan halv sex kom Caroline ner för hon skulle jobba dubbelt med mig ikväll. Vi började med att göra iordning middagen som blev en sommarsallad. Vi satt ute och åt och hade det jätte mysigt. Klockan åtta kom taxin och vi åkte in till Birsta för att bowla. Även fast jag har stor magen ägde jag ut både Robban&Carro. Vi hann med en vända på Mc´donalds innan taxin kom och vi åkte hem igen. När vi kom tillbaka insåg vi ganska snabbt att det inte fanns nått mer att göra, så vi lånade dodgen och drog inöver stan. Det gjorde vi väldigt bra, det var visst någon bilträff med en massa folk. Vi satt länge och spanade på folk&bilar, max driven hann vi fara i också innan vi bestämde oss för att göra kväll. Kvart i ett låg Robban och snarkade. Carro åkte hem och nu ska jag äntligen krypa ner i sängen. Pratade med Andreas förut, frågade om vi skulle plocka med oss honom hit. Men han låg och sov och lovade mig att titta ut imorgon istället. Jag hoppas verkligen att vi har samma tur med vädret som igår, skulle vara guld.

Nä nu ska jag och kulan gå och lägga oss så att man orkar med någonting imorgon. Natti Natti!


Födelsedagen-5 dagar kvar
Barnvagnen kommer- 2 dagar kvar
BF-38 dagar kvar
Slutar skolan- 3 veckor kvar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0