22 april

Hallå!

Idag vaknade jag vid sju tiden i Lögdö. Mamma skjutsade míg och lillebror på skolan :) Jag fick åka ut och köra med micke, vi var inne i stan och snurrade och det gick kanon. Bara 8 dagar kvar tills det gäller nu. Andreas var och hämtade bmwn min från verkstan vid lunch. Efter lunch hämtade jag och carro den till ttc och städade och tvättade upp den. Nu ser den ut som ny!

Efter skolan åkte jag och Andreas äntligen in till Birsta. Det vart lite bebiskläder handlade och sen åkte vi in till stan så att Andreas fick klippa sig. Det vart big boy till middag innan vi åkte hem till sköna Indal igen.

Nu sitter vi i soffan, fikar kräm och har ytter dörren på vid gavel, vi har 28,7 grader inne.. Andreas skruvade upp värmen här om dagen och det har verkligen tagigt sig nu.

Imorgon är det besiktning på bilen. Jag hoppas verkligen att den går igenom :)

Nu ska jag slänga av mig kläderna och hoppa i säng innan jag smälter här. Natti Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0