21 april

Hallå!

Imorse vaknade jag vid sex tiden då Andreas skulle iväg på jobbet.. Kände mig alldeles för slö och matt för att traska ner till bussen för en halv dag så jag ringde in och sjukanmälde mig. Vände sen på mig och somnade om igen. Vid tolv snåret klev jag upp&fikakade. Efteråt fick jag besök utav Eleine, fikade och surrade på en massa.

Vid sex tiden kom Andreas hem, då var det  bara att börja med maten som fick bestå utav mos&korv. Jag känner mig jätte tråkig när det gäller att välja mat, funderar starkt på att läsa lite mer buffé tidningar så man får lite tips och ideér.

Sitter just nu nere i Lögdö igen, känns nästan som att jag är här mer än i mitt eget hus. Men det är så jobbigt nu nio dagar innan jag fyller år och kan ta mitt körkort att måsta traska ner till bussen vid halv sju tiden speciellt med stor kaggen man har nu. Kommer nog bli andra bullar när man har möjligheten att ta bilen istället.

Och som idag när tillfället erbjuds att komma ner hit och veta att man får skjuts vid tio i åtta i morgon så tar jag självklart det! Och sen är det ju så himla mysigt att få vara hemma med mamma, pappa&lillebror också då förstås :)

Jag har precis duschat, gjort en hel kropps omvårdnad där både händer och fötter är inräknat. Jätte skönt känner mig len som en bebis rumpa nu =) Kommer nog sova som en liten snarkande prinsessa inatt (hoppas jag)

Imorgon är det då skolan för hela slanten,  jag ska försöka få med mig Roger ut på dubbel körningar när det ändå är hel dag och allt. Efteråt hoppas jag att Andreas har tid att följa med på Birsta som jag så länge velat.

Ska förresten hämta bmwn från verkstaden imorgon också. Andreas åkte in med den nu ikväll till Söderlinds när jag ändå skulle hit ner. På torsdag är det ju besiktning för pärlan, hoppas hon går igenom då när man har legat i för att få henne lagad nu.

Nä nu ska jag och skrutten gå och ta en kopp té med oss och hoppa i säng :) Natti Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0