20 april

Hallå!

Idag är det bara 10 dagar kvar till min artonårsdag. Men det som jag längtar mest efter måste ju ändå vara det där jäkla körkortet. Jag hoppas verkligen att jag klarar det för jag har gjort upp en massa planer som inkluderar körkort efter torsdagen.

Idag vaknade jag upp i lögdö vid sju tiden. Pappa skjutsade både mig och lillebror på skolan vid åtta tiden.
Började med projekt och företagande. Efteråt var det härliga hål i tre timmar för mig och Carro.. Ingen bil hade vi heller så vi satt oss på första bussen till stan. Där käkade vi först lite subway innan vi gick en sväng. Träffade erica en stund, och att hon var ledig just då är väldigt ovanligt eftersom hon går på mikael elias. Så då måste man ju passa på att surra av sig lite. Vi åkte iaf bussen tillbaka vid tolv tiden. Hade två sista lektionerna som bla inehöll nationella muntligt prov i engelska. Det gick väldigt bra och fort, skönt att det är översstökat iaf.

Tog bussen till Indal igen, Andreas Joel och Jori hämtade upp mig i byn. Åkte hemöver och tände grillen på en gång. Grabbarna gjorde jätte goda grillspett och egen händigt gjorda potatisklyftor. Jag själv bidrog med en äppelpaj och som diskmaskin efteråt då förstår. Vid sju tiden kom Johanna och hämtade upp mig för då var det dags för skotermöte. Kom iaf fram till att det blir styrelsefest den 9 maj.

Nu halv ligger jag i soffan och väntar på att Andreas ska vilja gå och lägga sig. Våran tv håller på att flippa ut eller så är det telia. Det går inte alls att styra boxern och självklart ska det vara kanal 6 som vi måste titta på nu..

Imorgon är det körlektion och tandläkar besök som står på listan.. Mer vet jag inte än.

Nu ska jag rycka med mig mannen så vi kan sova. Jag och bebisen är trötta =)

Natti Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0