17 april

Hallå!

Nyss hemkommen från Timrå.

Pappa följde med till barnmorskan och lyssnade på bebisens hjärtljud som låg på 149. Sf måttet var lite lågt men det kunde bero på att bebisen har lagt sig på tvären och inte ville att någon skulle mäta. Det låg iaf på 32 cm. Alla mina värden såg iaf bra ut och nästa besök blir inte förräns den 29 april.

Efter mvc gick vi och handlade fika till gubbarna på staffarna, pappa ville hämta hem l70n och tror starkt på att folk blir mer lättsamma på fika. Men det verkade fungera, jag fick ta traktorn hem. Men det vart ett stopp på eon, pappa bjöd på lunch och det var grillad lax som stod på menyn. Smarrigt! Färden hem gick bra, lite ovant att köra med skopan bland trafik bara men det gick bra.

Just nu sitter jag och väntar på att carro ska komma ner och umgås med mig. Vi har planerat middag på bite line, får se om det var nå fler damer som var intresserade att följa med. Andreas kommer inte hem ikväll så jag ska försöka locka med carro hem till skogarna. Jag vill inte vara själv, skrutten börjar bli så stor så jag vågar inte vara hemma där billös. Man vet ju aldrig när den här filluren vill ta och komma ut. Jag hoppas iaf att det blir film och gotta för hela slanten ikväll =)

Jag har passat på att göra två distansprov inför skrivningen. Båda gick kanon, låg på 66/70. Hoppas att det går lika smidigt på ödesdagen och att jag inte blir allt för nervös.

Nu ska jag ta en liten power nap innan carro kommer så jag orkar med hela kvällen. Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: En som gillar din blogg! :)

Hej! Prenumerarar på din blogg och jag tycker den är super bra! Du skriver hur din graviditet är och skryter och smörar inte över utan rakt på sak och fakta inte som dom andra som tigger uppmärksamhet och vill skylta med att dom är "ung och gravid kolla hur synd det är om mig osv!"

Du kommer säkert bli en jätte bra mamma och jag är imponerad av hur du klarar av allt! :)

Hoppas allt går bra med bebisen!

Kramkram

2009-04-17 @ 20:24:43
Postat av: Sofie

Åh tack! Himla roligt att se att det finns någon som tycker att det jag skriver är roligt att läsa :) Nu har du gjort min dag och det kommer absolut bli roligare att uppdatera bloggen när jag vet att det finns någon som vill läsa. Kram på dig och tack igen!

2009-04-18 @ 17:49:27
URL: http://sofiestelnacke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0