11 april

Hallå!

Gårdagen var riktigt vårig och härlig! Jag och andreas tillbringade hela våran förmiddag på bjässjön med att fiska och mysa i solen. Tyvärr fick vi ingen fisk men jag fick mig lite sol på kinderna =) När vi kom hem igen var det bara att byta om och fara ner till Lögdö på påskmiddag. Hann torka lite golv och ställa ut våra utemöbler innan :) Och riktigt härligt kändes det måste jag säga. När vi kom ner till mamma och pappa fick vi ett påskägg uta dom, en jätte gullig glas tupp med en massa godis och trisslotter i. Till middag vart det fläskfilé och potatis. Vi fick till och med påsktårta till efterrätt :D När vi kom hem åkte vi förbi joel och per-arne. Det var lite fest där då, men vi vart inte kvar så länge åkte hem vid elva tiden och slocknade framför en film :)

Idag klev vi inte upp förräns vid tolv tiden, andreas har äntligen börjar med vårat projekt "sovrum" sitter och kliar mig i näsan för fullt. Var in där för en stund sen och jag förstår inte att han kan jobba utan ansiktsmask. Alldeles dammigt där inne av allt jäkla spån. Men han är duktig, ringde precis till mamma och vi vart bortbjudna på middag (idag igen) hehe. Dom skulle äta tacos så självklart tackar man inte nej till det. Jag ska ändå försöka hinna med att städa ur bmwn riktigt innan vi åker hem igen. Nä nu vart andreas trött så vi ska väl passa på att åka nudå. Hejsålänge.

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0