spegling

hejsan, vaknade precis utav att carro ringde! hon har klarat teorin :D så nu var det bara uppkörningen kvar då! men den vet jag att hon kommer klara hur lätt som helst. ska in till stan nu och övningsköra med henne tills hon ska köra upp. jag skulle egentligen börja jobba klockan elva men fick börja tre istället så jag inte missade detta :) 

 

igår var jag, mamma, mina kusiner, benny&camilla på technicus i härnösand. det var faktiskt jätte roligt :) jag och mamma gjorde allt. haha! till och med dansade step mania på stor skärm framför alla, det måste ha sett ruggit ut :D 

vi for ifrån h-sand vid tre tiden. åkte hem, hämtade mina arbetskläder, for till sörberge och tog med mig en pizza för att sen åka på jobbet. väl på jobbet var jag lite tidig så jag gick en snabbis och shoppade lite istället :) vart en hel del saker till andreas eftersom han snart fyller år. efter jobbet kom benny och hämtade mig :) det var jätte snällt för annars hade jag fått vänta hur länge som helst eftersom mamma var u övik med lastbilen.. när jag kom hem vid halv nio pussade jag några ggr på mannen sen var det bara att sätta sig med robban. det fanns ingen som kunde jobba med honom igår för alla var sjuka så då fick jag rycka in. satt inne hos honom till halv ett, kikade på film och surrade en massa men robban ville då inte somna. halv ett då mamma kom hem gick hon in och la sig med honom och jag gick in till oss igen. andreas låg och sov för fulla muggar det var knappy så att jag fick plats i sängen :D men nu har jag inte tid med detta längre, ska skynda på mamma så vi åker in till carro :) så ikväll hinner jag kanske inte uppdatera något mer lä'r nog vara ute och glida med carro :D hehe. hejhej :I)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0