regn och rusk..

hejsan, var ett tag sen jag uppdaterade. kan bero på att vi inte varken haft telefon, internet eller tv hemma nu på ett tag.. gubbarna som håller på med nyvägen och botniabanan hade grävt sönder en kabel till oss och alla andra i lögdö området =/ igår kväll fick jag då istället spendera min ensamhet vid tvättmaskinen, diskhon och med att städa en massa. min ensamhet beror på att min man, andreas har åkt iväg och jobbat som vanligt. den här veckan jobbar han dock natt så jag har knappt någon tid att prata med honom. ungefär en ggn på kvällen innan jag somnar och på morgonen när jag vaknar och han går och lägger sig.. hoppas han kommer hem snart för det är himla jobbigt det här. igår efter skolan åkte iaf jag, caroline och victoria in till birsta. var på ikea och shoppade en massa nytt och fint, vart nya sängkläder en urtjusig matta, nya mys ljus och lite annat smått&gott.  käkade på donken och jag hann till och med ett möte med chefen. vi har kommit fram till att jag ska börja klättra på karriärstegen vilket känns bra trots att det är på donken.

idag regnar det och är ett riktigt tråkigt väder här.. sitter på skolan nu trots att vi egentligen skulle varit och backat på ttc. fick åka med pappa imorse tidigt till ttc eftersom han också har kurs nu i tre dagar. fick först åka med en vält till skanska och det var ju roligt att he av den i spöregnet. kom iaf i tid till skolan, dyblöt dock.. började med att få veta att vi skulle ha tolerans möte på skolan med alla andra tvåor.. var bara att sätta oss i bilarna så fick jag och carro köra varsinn. väl här så fick vi reda på att vi var en timme för tidiga. fick bara sitta och glo tills det började. har precis fått i oss lite mat, ska bara sitta här och göra ingenting i en timme till nu innan vi får åka tillbaka och backa :D

idag efter skolan blir det nog inte så mycket, ska skicka iväg ett paket åt andreas och lite smått =)

ska spela lite spel med carro nu, hejsålänge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0