hotties

min helg.

på fredagen slutade jag skolan halv tolv. åkte hem och myste med andreas, började jobba klockan fyra. det gick bra, slutade halv nio då jag vart hämtad utav andreas och jori. carro kom in till birsta hon också, åkte på willys och handlade med oss en massa mat för helgen. åkte på max och käkade innan det bar av också. åkte till holm och plockade upp johannes husvagn och sen var vi på väg. jag somnade bums, och klockan tre var vi framme i åkersjön. gick och la oss på en gång. på lördagen klev vi inte upp förräns tio-elva tiden. började fixa och dona, jag och carro målade hela insidan på förstugan. på kvällen vart det kött&potatisgrattäng. johannes kom upp med sin förstuga också. kvällen spenderades med att  vi spelade en massa kort och bara njöt utav fjällen. på söndagen vart vi väckt tidigt var bara att börja måla igen. vart riktigt bra, vitt och fint :) andreas kopplade in elen också. så snart är den hel klar!

idag sitter jag bara och hänger.. har så grymt ont i magen. kan bero på att jag är hungrig. men iaf, ska inte vara med på gympan :/  har haft prov nu på morgonen. var busenkelt. på skolan här omveckan pratade vi värderingar. det var en massa program som vart blandade och sen skulle vi prata om vad vi tyckte att de olika programmen stod för. vi på fordon betraktas tydligen som skitiga, biltokiga och pojkar .. haha, de får vi nog tacka för. men jag skulle tillägga att vi också är jävligt smarta. hela klassen kommer lätt få vg på detta provet :) igår när vi kom hem fick jag se ny lastbilen! den var jätte fin :) pappa har tagigt och jobbat med den idag, jag förstår han den var lätt värd att visa upp. det ska även stå tn och dotter transport  och entrepenad på den =D nä nu har jag ugglat klart ská ringa och kolla med mannen min om det går bra på jobbet. han åkte klockan tre imorse :/ hoppas det går bra för honom.
hejsålänge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0