helgen =)

fredagen -

slutade halv tolv på skolan, åkte med pappa på eon. vart bjuda på lunch utav våran bankman. snackade lite innan vi begav oss på nordea. där fixade jag äntligen ett sparkonto och förde över en del pengar.. åkte hem till andreas, vi somnade så fort vi lagt oss så vid sex tiden fick vi rycka upp oss, tog en snabbdusch innan jori kom och hämtade oss. åkte inöver staden, käkade på biteline med robin, sara, erica&carro. skit god mat & underbart sällskap så efter det var klockan ganska mycket så vi kunde inte se någon bio. vi drog hem till erica i granloholm. spelade lite spel och allmänt myste =) vid ett tiden började vi rulla hemöver för att sova.

lördagen -

vaknade vid nio tiden, åkte iväg och hyrde en vagn för att sedan lasta förstugan på. kalle och thomas for iväg tidigare än oss med husvagnen våran. innan vi åkte for vi förbi micke för att gratta niklas som fyllde 14 år. fick i oss lite tårta innan det var sags att fara. måste informera att 850 drog mer än två liter milen.. ganska sjukt! när vi var framme hade det börjat snöa, övertog ganska snabbt i modd.. vart en hel del slit med att få upp alla fyra väggar och tak. hann bli riktigt blöta och trötta men sen satt det där. grabbarna firade med en hel del alkohol medans jag bara myste i värmen. somnade vid ett.. vaknade av att min party mamma ringde lite då och då. hon var nämligen ute och åkte med thomas, en kill kompis till mig som hon och hennes 4, 25 åriga kompisar var ute och raggade med. haha, jag förstår att ni undrar vad jag har för mamma. hon är bäst men hon har lite udda saker för sig ibland. men jag är glad att du äntligen kom ut och gjorde nått roligt :) 

söndagen -

klev åter igen upp tidigt, grabbarna fixade det sista medans jag bytte lite gardiner och annat smått och gott. for hemöver vid tolv tiden, hämtade andreas, magnus och niklas skotrar. var tvugna att skotta på lite utöver någon läggdan. nu längtar man ännu mer till snön! stannade i östersund och käkade på donken, träffade en kille som precis bytt från birsta och dit. ganska roligt :)  åkte till säter för att lasta av, vart kvar en stund även där för att köra lite. niklas fick andreas gamla skidor till vmaxen. han vart riktigt glad :) kom hem bara för en liten stund sen, jori och andreas åkte för att lämna tillbaka vagnen, ska börja med lite mat nu så att pojkarna är nöjd när dom kommer hem. imorgon blir det skola sen förhoppningsvis åka och mkolla på lägenheten :) hejsålänge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0