hejsan,

gårdagen vart inte riktigt som vi hade planerat. planen var som så att vi skulle åka in till pernilla och robin som skulle ha en liten tillställning uppe hos sig :) vid sex tiden kom per och hämtade mig och andreas, skulle göra ett snabbt stopp hemma hos magnus i bergeforsen.där vart vi kvar längre än väntat. vid elva tiden skulle vi äntligen bege oss inöver staden. men då somnar självaste andreas.. var bara att åka hem för att sova och ta det lugnt istället. inte för att det gjorde mig så mycket när jag själv var ganska sliten :) 

imorse klev jag upp klockan åtta när jag vaknade av att andreas inte låg kvar i sängen. min första tanke var att andreas ramlat ur sängen men när jag inte såg han där nere vart jag orolig. till slut när jag nästan klivit upp kom han in igen. han hade bara varit iväg och blandat lite dipp och hämtat chips. haha, klockan åtta på morgonen även. vi låg iaf och drog oss en lång stund. när vi äntligen gått upp för att få i oss lite fika berättar mamma att klockan är en timme mindre och att vi då var uppe hemskt tidigt. kändes faktiskt skönt för mig eftersom jag skulle börja jobba halv tolv. fick skjuts av mamma på jobbet, där inne var det sjukt med folk idag igen. nog för att jag tycker dcet är roligare då man har nått att göra istället för att bara gå runt och städa men när det är så där mycket folk på ett och samma ställe blir man ganska mör efter ett tag. jag tog halv fyra bussen hem och mötte upp pappa i timrå, stannade på macken och köpte bingolottor till mig, andreas och mamma. när vi kom hem stod maten på bordet. mannen hade lagat riktigt goda grytbitar och ris. 

har precis ätit.. sitter och väntar på att bingolotto ska börja nu så att jag kan vinna lite pengar =) imorgon har vi ju lov och det skulle itne sitta helt fel med lite extra pengar i börsen. nu knackar andreas på väggen, och det betyder att jag suttit lite för länge. ska gå ut och sällskapa med dom andra nu då :) hoppas alla får en kanon kväll. hejhej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0