äntligen helg och lov =D

jajjamensan, som ni kanske hörde igår så vann inte mamma några vinter däck :( hon kuggade sig på frågan om grundaren för michelin hette chicu chicu nått :o men men. jag kunde heller inte den frågan så du är förlåten mamma :)

 

idag fick jag sovmorgon, träffades klockan tio på ttc för avfärd mot nöjeshallen. klockan elva började vi allihopa att köra gocart, riktigt roligt. man kände hur det var krig ute på banan. gick ganska bra för mig men ont i ryggen har jag som bara den nu =/ efter gocarten åkte vi på max och käkade, jag och carro stannade kvar i staden kände shopping suget. inhandlade ett par nya skinnstövlar, en jätte fin stickad kofta, skjorta och t-shirt till anderas, massa nya stickade leggins och en massa snacks :) tog bussen hemåt vid fyra tiden. hoppade av i sörberge på fest yran och mötte upp andreas. hittade till slut efter lång tid en del bra saker. nu sitter jag och väntar på att andreas ska laga klart maten. korv i ugn och hemma gjord potatismos det bästa som finns :D ikväll vet jag inte alls vad vi ska göra, ser ut att bli lugnt eftersom klockan sakta men säkert tickar iväg. men vi har ju iallafall en massa snacks som jag nämde tidigare. nu ropar mannen att det är mat. hoppas alla får en bra kväll =) hejhej.


Kommentarer
Postat av: amanda T

Lycko er! Ni fick iallafall göra något roligt idag. Vi teknikare fick sitta och jobba hela jävla dagen! :/

2008-10-24 @ 22:00:26
URL: http://athornlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0