vinteräng

Gårkvällen- 

Kom hem klockan sju efter jobbet. Var bara att göra sig lite anständigare för att bli upphämtad av Carro och bege oss ut till Markus. Där kikade vi på film och käkade snacks, kollade på den nya Indiana Jones. Den var inte den bästa film jag sett men absolut sevärdig. När filmen var klar vid elva tiden åkte jag och Carran inöver staden. Plockade upp Andreas inne i stan hos Pernilla&Robin. Åkte ner och käkade lite på max oxh kikade på lite bilar som var ute i farten. Åkte hem vi halv ett tiden för att sova. 

Idag-

Vaknade vid elva tiden men låg och drog oss till ett tiden ungefär. Klev upp och gjorde oss en härlig frukost bestående på ägg och bacon, Mumms! Sen dess har vi bara legat och slöat i soffan. Jag har hjälp stoffe att få en massa nya låtar på guitar hero. Det är ganska pinsamt att han måste erkänna att syrran är bättre än han själv på spel =D Haha. Just nu håller min älskade man på att kocka ute i köket, det blir flygande Jakob till middag. Hela familjen är äntligen hemma tillsamans. Passar på att mysa till det då :) Ikväll blir det svin lugnt, eftersom batun fick skippas igår komemr den antagligen att få användas ikväll. Nu ska jag ut och se hur det går för mannen, luktar god mat ända in till våra rum :) 

 

Hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0