sweet dreams

Helgen har varit snörik och trevlig. Började med att jag jobbde kväll på fredagen, Jpri och Andreas plockade upp mig efteråt för att handla lite mat och sen bege oss. Vi kom upp vid tolv tiden. På lördagen vart det skoter åkning utav hela slanten. På söndag där emot vart jag sängliggandes pga. snora och en jävla massa träningsverk. Idag har det varit skola för hela slanten. Jobbade mellan fyra och åtta. Det gick bra för det var så himla lugnt i Birsta. Det vart en del snöbollskrig inne istället =) 

 

Andreas har idag blivigt husägare! Jag är så glad, nu är det nära tills vi har vårt alldeles egna hem =) Och jag har fått ett till jobb, på onsdag ska jag in till frösunda för jag ska nämligen bli vikarie åt robbans nuvarande personliga assistenter. Det känns bra, om inte annat kommer det se bra ut på papper till slut. 

 

Nu ska jag krypa ner till min älskling som redan ligger och snarkar. Imorgon kommer den efterlängtade lönen så det blir Birsta med Vicky&carro. Kramhej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0