Juleljus

Tjabba! 

Idag kom jag lite sent till skolan, skulle åka saltbilen med pappa men den verkade typiskt nog inte fungera som den skulle. Men det gjorde inte så mycket, till slut löste sig det och jag hade ju trots allt bara matte =) Sista lektionen vart inställd pga. att jakob våran samhälle lärare var sjuk. Våran klass grinade ju inte allt för mycket åt det. Vid två tiden när vi fick sluta mötte jag upp pappa utanför skolan och liftade hem.

 

Sen dess har jag inte gjort så mycket, har börjat spela bejeweled och man blir så himla fast vid spelet. Förlorar man vill man spela igen till 110 % Har kunnat slita mig nu, har ätit precis. Det vart köttbullar&potatis. Väntar nu på att pappa ska äta klart så han kan hjälpa mig bort med lite grejjer i garaget. Ska nämligen efter många om och men ut och tvätta och vaxa bmwn. Den har hunnit blivigt himla solblekt under sommaren.. Och rött som är så otacksamt. Är glad om jag kommer in ikväll och har armarna kvar =) Pratade precis med bubblan min och han skulle snart lämna huddik. Och som vanligt blir jag alldeles extas så jag kanske måste kila till garaget nu så att man får någonting gjort =)

 

Hejsålänge.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0