Hel och lycklig

En glad prick är jag idag igen. Och då kan man ju undra vad det är. Det är faktiskt så att Andreas ringde mig imorse när jag satt med mina nudlar, han berättade att det just nu är fem dm puder i Åkersjön. Och det verkade tydligen bli mer, men lilla jag skulle jobba på söndag men jag har gjort allt som stått i min makt att få ledigt och jag lyckades =) Rossanna är så snäll och täcker för mig. Så tydligen blir det att ta med mach1 och köra i helgen. Ska ut och surva den senare, vill ju att den ska klara sässongen gallant. Väntar just nu på att mannen ska komma hem med super meal till mig. Det var faktiskt inte jag som var sugen idag, jag tänkte faktiskt ställa mig vid spisen och kocka ihop någonting. Men nu är ju Andreas ute och glider runt i Birsta med Jori så han vart sugen. Men jag ska inte klaga då man slipper laga mat och bara njuta av att man har en matglad pojkvän. 

 

Min dag på skolan har varit bra. På dagens lista hade jag två prov, det vart ett sammhällsprov och ett i projekt och företagande. Jag tror faktiskt att jag spikade bägge två! Så nu känns det extra bra. På måndag ska Andreas iväg och fixa med banken och skriva på lite papper så att huset äntligen blir hans. Det kliar så himla mycket i mina fingrar, jag vill bara inöver Birsta och hitta massa fint nu =) Men det hinner man nog med. 

 

Imorgon ska vi ha någon konstig dag på skolan, vi på fordonsprogrammet ska tydligen umgås med esteterna och göra någon show eller liknande. Jag vet inte om det är någonting för mig så vi får se hur morgondagen kommer se ut. Jobbar iallafall från två till sju =) Efter det blir det väl avfärd. 

 

Nu ska jag kolla om jag ska ordna mat åt resterande familjen. Tänkte inte berättaatt jag får äta hamburgare innan deras mat är klar.

Kram och hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0