Här vid min sida

Hejsan! 

 

Idag har det varit lugna puckar hela dagen. Började med lite dator tid på skolan sen övergick det till fika för att sedan spela sudoko på carros telefon. Till lunch vart det Texas istället för skolmaten. Passar på att njuta när carro har bilen med sig. Efter det vart det skräckis film i lastbilen med en massa chips. Åkte hem vid fyra tiden :) Vart till att börja med maten, det vart kassler och ris till familjen. Fick förresten min löne spec på jobbet igår. Så idag är jag en glad prick! Ska alldeles strax krypa ner med mannen min, har tydligen suttit vid den här dummburken alldeles för länge nu. Natti natti! 

 

Imorgon har jag förresten prov, håll tummarna för min skull :) 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0