29 maj

Idag gick jag på skolan till halv tolv, åkte med Andreas och Valfrid in till staden och käkade lunch på salt&peppar. Planen var att vi skulle åka till Klapp, byta bil och sen hämta husvagnen i Åkersjön! Tyvärr började jag må som en huggorm när vi passerat Matfors, så de var bara att vända om till staden där mamma fick hämta mig. När jag väl kom hem la jag mig i sängen och då måste jag påpeka att klockan bara var två. Vid nio vaknade jag av att det var mat.. Mår iaf bättre nu men jag är fortfarande skit trött, känns bättre att söto snart är hemma. Då ska vi mysa tills ögonen går ihop <3

Imorgon har jag ungdomsråd från 10.30-140.00 Efter det ska jag och Andreas antagligen besöka Birsta för en tripp på boa och förstås leta kvällens outfitt! Nä nu ska jag ta krypa ner i sängen våran och invänta min bejbi.

Pussis!




så sant som de va sagt!
http://www.rixfm.com/?underpage=390.14540

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0