hur såg mitt liv ut..

För 5 år sedan...

Var jag 12 år, bodde i Stavreviken med min lillebror, mamma och pappa i ett litet hus. Jag gick på Bergeforsens skola i 6:an och umgicks redan då med mina tjejkompisar Erica och Danielle. Under sommarlovet vart jag kär i min bästa kompis Jonathan som också under sommaren cyklade omkull och bröt sin arm när vi lekte polis och tjuv på cykel. Det var  första gången jag hade en pojkvän på riktigt.

För 3 år sedan..
Hade jag precis fyllt 14 år, umgicks med Peter Hagman och träffade Niklas Norberg för första gången. Vi vart ihop och jag hade aldrig varit gladare. Min familj köpte ett stort nytt hus i Lögdö ca en kilometer från vårat gamla. Under den tiden gick jag på Sörbege skolan i åttan och var bästa kompis med Erica och Danielle. Den sommaren åkte vi alla tre på semester i Göteborg. Vi skaffade oss en massa fina minnen, och fina sommarväskor med stora runda turkosa prickar på.


För 1 år sedan...
Hade jag precis brutit upp med Niklas, fyllt 16 år och sökt till Fordonsprogrammet på Timrå gymnasium.
Jag var singel, och lycklig med mina vänner och hade därför världens förväntningar inför sommaren. Under sommaren hände mycket, lärde bla. känna en massa nytt folk. Och iochmed det så gjorde jag en massa nya roliga saker. Hamnade i Indal en längre tid och festade mestadels.


För 3 månader sedan..
Så var nyss hemkommen från USA, halv brun om kroppen och träffade Andreas igen. Visade sig att mina känslor som jag hade haft för honom var alldeles för starka. Vi vart ÄNTLIGEN tillsamans, och allt rullade på. Jag mådde ganska bra förutom ont i hjärtat pga. utav mina p-piller. Fick nya och mitt störta problem var att jag var arbetslös. Jag kände mig rätt så uttråkad och less när inte Andreas var hemma och sökte därför en hel del jobb. Fick gå på arbetsintervju nästan på engång och fick därefter jobb på Mc´Donalds som resturangbiträde :)
 
Igår...
Så gick jag på skolan till halv tolv. Åkte hem och gjorde lunch och vid halv fyra började jag jobba :)


Imorgon...
Går jag i skolan till halv tolv, jobbar inte vad jag vet än så länge. Ska väl försöka hitta på nått roligt. Kanske umgås lite med Emma.



om ett år..
Så hoppas jag att jag och Andreas kan flytta till något eget och att båda har jobb på hemmaplan :) Hoppas även att allt har gått vägen så jag har tagigt mitt lastbilskort och har min början till karriären.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0