5 maj

Dagen har varit bra, men har gått otroligt segt. Började med att jag och Andreas vaknade vid sju tiden, vi fikade frukost i lign och ro. Sen fick jag köra oss alla till Sörberge/Timrå. Jag skulle vara på Ttc och Andreas skulle på fire safe och vänta på Johnny. Dagen har mest gått ut på att meka meka och åter meka. Vi har dock ännu inte fått igång våran Nissan på skolan. Efter skolan tog jag bussen hem, fick traska hem i det fina vädret, vilket jag för en gång skull inte hade någonting emot. Väl hemma satt jag mig i solen en stund tills jag vart sugen på datorn. När mamma kom hem vart det till att ordna köttfärssås&spagetti.

Just nu sitter jag med blondering i håret för andra dagen i rad, nej bli inte chockerade nu. Jag ska inte bli blond, okej då men bara tillfälligt. Jag gjorde ju tabben i vintras att färga håret svart, visst det vart fint. Men otroligt jobbigt att hålla efter då man själv inte är så pass mörk egentligen. Så nu börjar de svarta äntligen att lossna, ska väl duscha ur skiten snart så att inte hela mitt vackra hår trillar av. Hoppas inte det för då blirt det jobbigt att få det brunt igen..

Jag måste bara tillägna några rader åt min älskade pojkvän som nog antagligen precis somnat. Han lovade mig att vi skulle snacka, men när man ringde så är han super duper trött. Och visst hjärtat, jag förstår dig. Du har det jobbigt med tolv timmars arbete om dagen och då ska du inte behöva handskas med mitt surr varje kväll. Jag hoppas iallafall att du hann höra att jag älskar dig och saknar dig så otroligt mycket!

Nu är det dags, ska springa in i duschen. Men jag uppdaterar det första jag gör imorgon och berättar :) natti Natti!

Kommentarer
Postat av: ericaaaaa

ta lite bilder!!!! :o

2008-05-06 @ 08:37:04
URL: http://enyberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0