27 maj

Idag är det Tisdag och mitt hjärta har äntligen kommit hem! Vi har varit en hel vecka ifrån varandra och det är alldeles för mkt. Nu när han är hemma kan jag bara inte hålla mig ifrån honom.

Jag är hemma nu för jag börjar inte förräns ett. Har precis fikat och duschat. Äntligen har jag hittat lite tid att sitta vid datorn också. Igår gick jag på skolan hela dagen, träffa doktorn och började jobba klockan fyra. Så när jag väl kom hem skulle jag också städa.. Och sådär har det sett ut i flera dagar nu. Men det har inte hänt så mycket heller, Emma och Johannes har köpt hund! En liten gokorv som hon kom förbi på skolan med igår. Den heter Figgaro och var otroligt sprallig och söt :) Nu är det bara några veckor kvar på skolan också, känns skit skönt! Caroline fick glada nyheter igår, hon får ta körkortet om 4 veckor. Hua vad avis jag är, men det må vara det enda jag är avundsjuk på hos folk också ^^
 
Min blogg blev förresten flyttad igår men jag märker då inga markanta skillnader.. Ska man göra det?

Nä nu ska jag lägga på ett kol, klä på sig ochså innan skolan. Hejsålänge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0