19 maj

Fin väder var det i Göteborg när vi lämnade stan. Kändes jobbigt att åka från det fina vädret till kalla Sundsvall. Vi åkte vid halv tre tiden och skulle först svänga förbi Sthlm och släppa av Andreas. Hjärtat och jag somnade bums i baksätet och vaknade först när vi skulle käka. De sista milen innan Sthlm var inte alls roliga, för nu kommer inte min bebis hem förräns på Tisdag! Fy vad jag inte gillar ditt jobb Andreas.. Efter vi lämnat av Andreas begav vi oss äntligen hemåt, borta bra men hemma bäst. Jag fick köra 55 mil, utan övningskörningsskylt och med en mamma som halvsov. Förresten är folk i trafiken så jävla ohyffsade, när man inte har någon skylt ska dom verkligen ligga bakom en och nosa en i pruppen! Fy! Ändring på det trafikanter.. Visa lite avstånd, som det ska vara! Vi anlände iaf till borgen vid tolv tiden. Gud vad skönt det var att lägga sig i sin egen säng måste jag bara säga. Mormor sov med mig på Andreas sida för att jag skulle slippa vara så ensam. Haha, sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0