13 maj

Idag kom mitt hjärta hem! Klockan åtta vart jag väckt utav prinsen som försökte smyga sig ner i sängen. Efter en massa kramar så somnade vi båda om. Vaknade vid elva igen då vi klev upp och fikade med mamma :) Klockan ett började jag skolan så mammsen skjutsade dit mig medans Andreas fick hålla sig sysselsatt med lite mopedfix. Klockan tre kom Andreas på besök på Ttc och hade även köpt med sig glass åt oss. Slutade strax efteråt och vi åkte in till birsta med mamma. Vi käkade på Mc´donalds och vid fyra började jag jobba.. När jag slutade jobbet satt Andreas snäll&söt som vanligt och väntade på mig. Nu ska vi lägga oss i sängen och mysa en stund innan vi ska basta&fika sen sova då förstås :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0