12 maj


Måndag, finns inte så mycket att säga. Åkte på skolan som vanligt, hade pullan med mig eftersom jag skulle till tandläkaren vid elva. Gick smärtfritt och utan bedövning! Har varit ute med klassen nästan hela dagen och polerat bosses båt ute i Söråker. Fint väder och lagomt med arbete faktiskt. Jag kom hem vid fyra och då lagade jag mig lite mat och sen vart det en härligt uppfriskande joggingtur till stavre och tillbaka. Nu sitter jag i telefonen med min älskling som är på väg hem! Jag är överlycklig för klockan halv åtta komemr han vara hemma och kunna krypa ner i sängen eftersom jag inte börjar förräns klockan ett. Efter skolan ska jag på jobbet till åtta och sen ska jag hem och mysa med bejbi. Vi har även varit tillsamans tre månader imorgon så då ska det firas med extra mycket mys :) Nu ska jag duscha och krypa ner i sängen, natti natti allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0