11 maj

Resume från helgen:

Fredagen tillbringades i Söråker hos Victor som hade fest. Stannade bara en stund innan jag och Erica for hem till mig och myste.

Lördagen började med att Erica och jag begav oss in till birsta eftersom jag skulle jobba vid tolv. Erica jobbade till sex och efter det kom hon ut till mig, vi åkte med Babbi, Jossan och Ängla på cruising i Timrå med chevelen. Riktigt mysigt! Kom hem vid halv ett tiden, då startade jag och Erica en film och käkade lite gotta innan vi somnade.

Imorse klev vi upp vid elva tiden, mamma skjutsade in oss till birsta eftersom jag började jobba vid tolv. Erica tog bussen hem tajmat till när mitt pass började. Slutade vid fyra och fick åka hem med mamma, har städat, diskat, tvättat & torkat golv sen jag kom hem. Nu sitter jag bara slö&oengagerad och kikar runt lite medans jag pratar med älsk, ska hoppa in i duschen en snabbis nu så att det blir mysigare att sova i nybäddad säng!




 

♥ Jag Älskar MIN Andreas Nilsson ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0