i´m back!

hej igen, nu är jag här igen med nya friska tag! verkar nästan som att jag byter blogg som jag byter trosor, men så är det faktiskt inte. jag hade tänkt att stanna här ett tag nu :) vill först säga att det mesta är fortfarande bra med mig. jag är tillsamans med andreas nilsson nu, vilket är toppen! har aldrig varit såhär kär förut. det som inte alls är bra nu är att min storebror ligger i koma.. han har legat så sen nyårsafton.. hoppas att han vaknar snart för jag saknar han sååå himla mycket! men inte så mycket man kan göra, får hoppas på det bästa bara och hålla tummarna. nu ska jag knyta igen påsen och säga att den här bloggen inte kommer försvinna på ett tag! :)

Kommentarer
Postat av: erican,

har du slutat med den andra bloggen då? och noggen? ;p

2008-03-04 @ 19:18:57
URL: http://enyberg.blogg.se
Postat av: sofiesteelneck

ja, jag har slutat med bloggagratis.. iaf för tillfället (a) men noggen är borta för alltid! :)

2008-03-04 @ 21:35:07
URL: http://sofiestelnacke.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0