27 mars

hej!

igår var erica och jag med kalle. vi åkte och käkade pizza på kermit och sen spelade vi en massa guitar hero :)
självklart spöade jag skiten ur dom båda! (som vanligt^)

idag har vi inte hunnit gjort så mycket, ska snart åka inöver staden. ska sola en sväng och sen vet jag inte alls vad det blir. är det någon som har lust att hitta på nått så är det bara att höra utav sig :)

imorgon är det fredag och den 28 mars och det betyder att studiebidraget kommer in på kontot. så självklart blir det en sväng på birsta! efter det ska emma erica och jag ut och busa lite var det tänkt :)

jag hoppas innerligt att du kommer hem i helgen hjärtat! jag klarar inte av att ha dig borta såhär länge.. jag saknar dig verkligen min grova, heta, håriga man ;)



hejdå!

Kommentarer
Postat av: din pojke

älskar dig lill flickan

2008-03-28 @ 20:03:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0