tainted love

Hejpåer!

Har varit hemma hela dagen idag. Imorse när jag vaknade kände jag mig trött och slut så det var bara att ligga kvar i sängen.. Klev upp vid tolv tiden och sen dess har jag mest bara tagigt det lugnt, städade toan och sovrummet och sen har det varit datorn som hägrat. Imorgon är det Tisdag och det betyder att min älskling kommer hem igen :) Ska diska och hänga lite tvätt nu innan jag ska sova. Idag fick jag förövrigt se mina tider som jag jobbar i juni, jag måste ju säga att lönen i juli inte kommer att vara dålig. Är satt på arbete 7 dagar i veckan, WOHOO! Det blir inte en nådig semester man får ta sig sen :D Jag längtar redan efter sol&bad! Nä, nu kallar plikten. Natti natti.

***
Sov gott&dröm sött!


Kommentarer
Postat av: erica

du har väl aldrig varit mycket för sol & bad? ;D

2008-06-11 @ 17:06:59
URL: http://enyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0