shedevil

sitter just nu i ericas lägenhet med en sovande andreas i mitt knä. kvällen har tillbringats hemma hos vickan på lysekilsvägen bara två portar från där vi ska sova inatt. ganska behändigt och så :) jag jobbade tidigt imorse så har haft en ganska kämpig dag. vart inte speciellt bättre när man fick sätta sig på indals bussen för att ta sig till jobbet super tidigt imorse heller.. var nämligen i indal på fredagen, vart kävsta och sen sova i cabbyn som är stående hos kalle. så nu kan ni säkert förstå att jag är grymt trött, men jag har haft grymt trevligt hela helgen. imorgon börjar jag inte jobba förräns halv tolv, lycka! hehe, slutar tidigt också så hinner hitta på någonting mysigt när det är söndag och allt. kalle fyller 22 år idag så måste iaf gratta honom :)

måste bara tillägga att andreas har blivigt en offentlig toffel, idag var vi på ikea gick vi på intersport och handlade likadana foppa tofflor! haha, grymt sött och dom är skit sköna också.

nu ska jag ta och väcka bubblan min och lägga mig och sova. jag  hoppas att alla har haft en bra helg!

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0