let it be us forever

idag har jag varit hemma, hela dagen. vaknade vid nio tiden och höll på att kollapsa, var bara att ringa till jobbet och säga att jag vart hemma.. sov till klockan fyra. klev upp, men la mig ganska snart igen. pratade lite med hjärtat mitt som nämligen åkt iväg på jobbet idag. sov en stund till innan jag äntligen lyckats ta mig till tvättstugan för att tvätta lite. har för tillfället tvättat hela fem maskiner, den sista snurrar fortfarande men ändå.

sitter och snorar vid datorn nu medans jag kollar runt på blocket, har hittat en jätte fin audi a6 för endast 55 tusen. fyfan vad sugen man blir då, men jag har kommit på mig själv att blir det hus med andreas som det ganska mycket lutar åt just nu så kommer det inte bli någon bil för mig i det första taget.. men det är smällar jag är villig att ta :)

jag hoppas verkligen att jag under nattens gång hinner bli frisk som en nötkärna så att jag kan hasa mig iväg på jobbet imorgon, jag har som ni säkert förstår inte råd att vara sjuk.

på onsdag efter jobbet ska jag och mamma in till indal och kolla på hus, efter det ska vi spela bilbingo och förhoppningsvis dra hem storkovan. haha, eller ja det skulle ju kännas som ett skönt bidrag om man fick en 4 tusen rakt i fickan iaf.

idag när jag låg hemma i sängen och tyckte sådär super synd om mig själv kom jag på att min bästaste bästa vän har lämnat mig tills på torsdag. jag ringde då direkt till henne och lät sådär extra ledsen och snorade lite högre men vad gör hon då? jo hon har inte ens tid med mig.. är jag helt bortglömd? känns som det iaf.. nä nu ringer äntligen min man! fiiifan vad skönt att veta att någon iaf tänker på mig :D:D:D erica, KOM HEM!

nu ska jag prata med mannen och sen försöka somna vilket lär bli ganska svårt :/ får lägga mig och drömma om den feta löningen den 25 och det underbara huset som jag vill ha.

natti natti!

ps. i love you :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0