fast food rockers

Sitter just nu, fortfarande i arbetskläderna efter en slitsam dag. Vaknade vid nio tiden imorse i sängen med bubblan min, vi fick ungefär 30 min tillsammans innan han skulle åka till kiruna och jag på jobbet.. Kändes ganska slitsamt med tanke på att vi inte var hemma innan tre imorse heller. Vi var nämligen hos kalle hela kvällen och myste på terassen innan det blev boyan med Steffi. Iaf, jobbet var inte alls lugnt idag. Skit vädret ute drog ju till sig alla till birsta city tydligen. Jag jobbade till sex då därefter min kära mamma kom och hämtade mig. Väl hemma brassade jag på lite mat och sen tvärslocknade jag, vaknade för en halvtimme sen ungefär. Börjar jobba klockan tio imorgon så det känns som att mina databehov får gå i andra hand. Det kliade bara så otroligt i fingrarna efter att få lägga ut lite bilder ifrån fredagen som tillbringades hemma hos Erica i G-holm. Vart en lyckad jävla fest om jag får säga det själv! Nu ska jag ladda upp några bilder sen är det sängen som väntar. Sov gott!

Ps. I Love You.


Här kommer lite bilder från fredagen.
***


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0