everytime we touch

hello my little friends.

vaknade vid tio tiden, låg och drog mig nästan en timma. när jag klev upp diskade jag en skvätt och sen satt jag inne hos min älskade bror. det är så jävla hemskt, han har ju varit med om en trafikolycka i thailand och nu när han väl har kommit hem och är handlingsförlamad får han dålig vård. han blir lämnad nästan två timmar mitt på dagen, säng liggandes i ett tyst och tråkigt rum. jag förstår inte folk som bestämmer vad som är bäst för honom, jag menar. han är som en liten bebis och vem fan lämnar sin lilla bebis i en säng två timmar utan tillsyn? jävligt dåligt. vi stridar som bara den för att få personal som kan vara där under den stunden och nattvak då han ligger ensam hela nätterna också..  nu är det så att vi som är hans familj får sitta där och passa honom de stunderna. det är väl egentligen inte någonting som vi mår dåligt över men för det mesta har vi en hel del annat att göra som tex jobba. men nu tillbaka till dagens händelser. inte för att det varit speciellt mycket men ändå..

klockan halv två kom mamma hem och hämtade mig eftersom jag skulle till vårdcentralen. mitt lilla besök kostade mig tre rör blod och åtta hundra kronor.. fifan! nu får jag jäklar annamma bli frisk också!

efter doktor besöket skjutsade mamma mig på jobbet då jag skulle börja jobba klockan fyra, men jag hinner knappt stämpla in innan dom kastar ut mig. hehe, eller ja. dom behövde mig helt enkelt inte :) jag tyckte det var ganska skönt då jag faktiskt inte hade varken ork eller lust att jobba..

fick ringa min mami igen som så snällt kom och hämtade mig. var med henne på schenker i någon timme innan det äntligen blev hemfärd. väl hemma kunde jag faktiskt inte somna, fick bli lite kvalitets tid framför datorn. har ju äntligen fått lite struktur på bloggen. vad tycks?! underbara bilder förstås. och ohh vad nöjd jag är :D

har nästan precis käkat pizza, vart en sen middag men gott var det iaf. det blir nog en tidig kväll för mig, jag börjar halv tolv. och imorgon finns det inget som kan stoppa mig från att utföra mitt arbete :) efter jobbet är det ju som sagt husvisning, motorcykel glidande och bilbingo med mamma som gäller!

min älskade man kommer hem imorgon kväll också! jag är hur nöjd som helst, de senaste veckorna har han varit ifrån mig som mest fyra dagar isträck. tacka gudarna för det, det enda jag vill just nu är att få en normal vardagen med bubblan :) har lejat pappa att hitta ett bättre jobb åt honom på hemmaplan. får hoppas att det går bra!

på torsdag är det bowling med jobbet som gäller. jag hade egentligen tänkt bjuda ut andreas på middag men det får vi skjuta till fredagen eller nått då :) det blir första ggn jag är med på aktiviteter utanför jobbet, men vad jag har hört ska det gå ganska vilt till ^^ så det ser jag fram emot.

nä nu ska jag ringa och checka läget med min svikar kompis erica. hehe. hoppas att hon saknar mig annars blir det synd om henne :)

bye for now. *kramis

Kommentarer
Postat av: Erica

FAN vad fin bloggen blev :D

2008-06-25 @ 11:13:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0