black velvet

min dag har varit sådär, imorse började det med att jagt vaknade för tidigt. började inte jobba förräns halv tolv, men erica höll mig sällskap tills bussen gick :) slutade vid tre tiden, en jäkla tur för det har varit en jobbighelg. mycket folk på ikea nu när det är semestrar och löningshelg. andreas och erica väntade på mig när jag äntligen slutade, och vad gör vi inte då? jo vi käkade på mc´donalds vi med.. hualigen. men gott var det  iaf:) efter maten tog jag och hjärtat en buss hem, vi la oss i sängen och somnade som vanligt. jag fick sova i en och en halv timma innan min man vart frustrerad och ryckte upp mig. vart till att färga mitt råttiga hår och det vart faktiskt ganska mörkt, men det var precis som jag ville ha det. måste ju matcha mina nya svarta brillor :) har även slagigt på bastun så nu ska jag och andreas ta och basta lite så att vi kan sova extra gott inatt. imorgon börjar jag jobba halv tio, känns som att jag aldrig kommer få sova ut.men pengarna bara rullar in iaf. sov gott allihopa, natti natti.

ps, i love you baby <3 we are ment to be

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0