"alltid en plåtmacka i fickan"

Måste börja med att säga att helgen har varit alldeles kanon :) Fredagen tillbringades med lite folk ute vid bjässjön. Kvällen vart perfekt med lite vattenskoterkörning och grillning. Vi tog oss även en sväng med båten över sjön till Hans stuga, han som även hade den klockrenaste kommentaren på hela kvällen när grabbarna frågade honom om han inte skulle han någon öl svarade han "alltid en plåtmacka i fickan", och så drar han fram en norrlands ur bakfickan! Vid två tiden åkte vi hem erica och stannade där för natten. Lördagen började krisa när vi vaknade kvart i ett och jag började jobba halv två.. Det vart till att kasta sig in i duschen medans Andreas fick kirra skjuts. Allting löste sig till slut och jag hann med jobbet :) Vid halv sex när jag slutade kom Valfrid&Andreas och hämtade mig. Vi åkte och käkade pizza i Sörberge innan vi drog hem för att vila någon timme. Kvällen spenderades faktiskt mycket oväntat i sängen. Kollade på ett antal filmer och bara myste. Nu är Andreas och handlar en garderob till oss på Ikea, han åkte vid tio tiden så han måste snart vara hemma tycker jag :) Vi kanske ska åka och hämta bilen i Östersund senare idag också, men det får vi se om det orkas med. Annars blir det lugnt och kanske en bio framåt kvällskvisten. Själv ska jag ta ett ryck och röja upp lite här, är faktiskt ovanligt stökigt när man inte har någonting att he kläderna i. Hej så länge!

***


Kommentarer
Postat av: erica

är bilden på mig?!?!? :D:D:D:D:D

2008-06-02 @ 16:53:43
URL: http://enyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0