you spin me ..

hej, kom hem bara för ett litet tag sen. har egentligen inte tid att sitta här vid datorn men jag känner att jag bara måste. nu har jag jobbat två dagar i sträck inne på storgatan, ganska jobbigt men det har varit helt okey. efter jag slutat igår åkte jag till erica där vi fixade till oss sådär lite halvdant innan kvällen började.. p-a och kalle kom och hämtade oss, vi for på big boy där jag och andreas skulle äta. åkte till högberg på förfest/utflyttningsfest. vi vart kvar där ganska länge, begav oss ner på stan runt tolv tiden. en annan hade ju kirrat tre-dagars för bara tvåhundra spänn. ikväll ska jag inte gå, jag och mannen är faktiskt på väg till indal just i detta nu, jag ska bara rycka på mig ett par byxor så ska vi upp och mysa till det i bäcksbodega. imorgon är jag äntligen leeeedig! ja jag skrev rätt, så från och med ikväll är luren avstängd på fall att mina arbetskamrater skulle få förhinder. synd mc´donalds men ni måste helt enkelt klara er utan mig. hoppas att alla får en super lördag! hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0