did i tell you

Igår vart det en spontan fisketur på eftermiddagen!
Fast.. jag fick egentligen ingen fisk, det bara nappade :(  Jag antar att jag inte hade samma känsla som sist. Andreas fick trösta mig med lite mat från max och det hjälpte faktiskt lite.

Idag åker jag och andreas neröver Sverige på våran första semestere tillsamans.
Det är meningen att vi ska hinna hitta på en massa saker, men vi får se. Huvudsaken är ju att vi får vara tillsamans :)
Vi ska iaf försöka komma iväg till sex så att  vi kan åka någonstans för att sen övernatta.
Den 27 beräknas vi att vara tillbaka, och jag hoppas att jag kommer kunna att uppdatera nått iaf för datorn kommer vi tyvärr att lämna hemma..

Nu ska jag stryka lite saker från listan. Hoppas att alla får en kanon vecka, för det ska jag ha :)

To do lista.
Städa dodgen
Få pengar av pappa
Packa väskorna
Byta telefon
Fixa lite musik till färden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0