semester del 1

fy skam på mig, jag kunde inte hålla mig ifrån datorn! det är första dagen i malmö och jag skiver redan. men jag vart bara tvungen att ta reda på hur ericas dejt gick igår och just nu blir jag informerad om alla de snuskiga detaljer ;D

kom just hem från en mysig bil tur med tobbes amazon. vart lite chips&dipp på färden som ska avnjutas nu med en film :)

i fredags började resan och vi stannade för att övernatta i uppsala. på lördag morgon begav vu oss vidare men det vart en hel del stopp som innehöll shopping och fika pauser. vart även ett stort och mysigt stopp i jönköping där vi spelade lite minigolf med kalle, frida och deras kusin.  vid 23.30 snåret kom vi "äntligen fram till luddeköping (där vi bor nu), dagen har varit hel lugn, har levt som kungar. nu ska jag fortsätta. hejsålänge

Kommentarer
Postat av: Erica

vadå snuskiga detaljer? nu har jag nog missat något...

2008-07-21 @ 11:11:15
URL: http://enyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0